Strony internetowe dla Twojego biznesu? Czemu nie!
Strony internetowe w biznesie
Dokładnie nasączony konkurencją rynek dynamicznie ewoluuje – dlatego dynamiczni musimy być również sami i starać się dopasować do obowiązujących trendów oraz rynkowych standardów. Wydaje się, że do sukcesu na rynku przydać mogą się zwłaszcza odpowiednio stworzone oraz administrowane strony internetowe, które pozwolą na jeszcze lepszą promocję naszych działań w sieci. Te z kolei powinny pomóc nam w systematycznym zwiększaniu przychodów przedsiębiorstwa. Zastanówmy się dziś nad tym, w jaki sposób powinny wyglądać strony internetowe naszej firmy.
Strony internetowe a ich sprzedażowy charakter
Sektor biznesowy dość jednoznacznie stwierdza, że strony internetowe powinny w głównej mierze wspomagać działania sprzedażowe oraz reklamowe. My ze swojej strony dodamy tu również opcję nieco bardziej rozbudowaną, ale niezwykle istotną w perspektywie długofalowej strategii marketingowej – budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Składa się na nie szereg relacji z klientami oraz utwierdzenie ich w tym, że to my jesteśmy ekspertem w danej dziedzinie.
Jak możemy tego dokonać?
Przede wszystkim dzięki dostarczaniu im fachowej, użytecznej wiedzy. Reklama natywna (czyli wszelkiego rodzaju poradniki, case study) pozwalają na przywdzianie maski eksperta w branży. To zaś wpływa na zaufanie oraz uwierzytelnienie naszych działań. Podobnie jak o prezentowanie wiedzy, należy zadbać o prezentację naszego portfolio – świetnie sprawdzą się tu strony internetowe, na których umieścić możemy zakładkę z prezentacją naszych dotychczasowych dokonań. Warto również zamieszczać je na profilu facebookowym oraz Instagramie, gdyż dzięki temu spectrum naszych propozycji znacznie się poszerza.
Sprzedażowy charakter strony WWW powinien być niezaprzeczalny – dlatego często skupić trzeba się na wielu, pozornie błahych, rzeczach, taki jak np. odpowiednia kontrastowość lub wielkość przycisku wzywającego do działania lub jego umiejscowienie na stronie. Wszystkie te działania, jeśli przeprowadzone są dobrze, pozwolą zwiększyć konwersję w witrynie – innymi słowy większa część odwiedzających stronę podejmie w niej odpowiednie działania (dokona zakupu lub skontaktuje się z nami).
Czy warto inwestować w strony WWW?
Oczywiście, że tak. Strony internetowe są traktowane na ten moment nie tylko w kategorii kanału zwielokrotniającego przychody, ale również i jako wizytówki. Jeśli zaś nasza prezentacja w sieci wypadnie niepomyślnie, wówczas raczej ciężko oczekiwać efektu, prawda?
Skontaktuj się z nami i sprawdź, co przygotowaliśmy dla Ciebie! To nic nie kosztuje!