Strony internetowe dla Twojego biznesu? Czemu nie!

Strony internetowe dla Twojego biznesu? Czemu nie!

Strony internetowe w biznesie

Dokładnie nasączony konkurencją rynek dynamicznie ewoluuje – dlatego dynamiczni musimy być również sami i starać się dopasować do obowiązujących trendów oraz rynkowych standardów. Wydaje się, że do sukcesu na rynku przydać mogą się zwłaszcza odpowiednio stworzone oraz administrowane strony internetowe, które pozwolą na jeszcze lepszą promocję naszych działań w sieci. Te z kolei powinny pomóc nam w systematycznym zwiększaniu przychodów przedsiębiorstwa. Zastanówmy się dziś nad tym, w jaki sposób powinny wyglądać strony internetowe naszej firmy.

 

Strony internetowe a ich sprzedażowy charakter

Sektor biznesowy dość jednoznacznie stwierdza, że strony internetowe powinny w głównej mierze wspomagać działania sprzedażowe oraz reklamowe. My ze swojej strony dodamy tu również opcję nieco bardziej rozbudowaną, ale niezwykle istotną w perspektywie długofalowej strategii marketingowej – budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Składa się na nie szereg relacji z klientami oraz utwierdzenie ich w tym, że to my jesteśmy ekspertem w danej dziedzinie.

Jak możemy tego dokonać?

Przede wszystkim dzięki dostarczaniu im fachowej, użytecznej wiedzy. Reklama natywna (czyli wszelkiego rodzaju poradniki, case study) pozwalają na przywdzianie maski eksperta w branży. To zaś wpływa na zaufanie oraz uwierzytelnienie naszych działań. Podobnie jak o prezentowanie wiedzy, należy zadbać o prezentację naszego portfolio – świetnie sprawdzą się tu strony internetowe, na których umieścić możemy zakładkę z prezentacją naszych dotychczasowych dokonań. Warto również zamieszczać je na profilu facebookowym oraz Instagramie, gdyż dzięki temu spectrum naszych propozycji znacznie się poszerza.

Sprzedażowy charakter strony WWW powinien być niezaprzeczalny – dlatego często skupić trzeba się na wielu, pozornie błahych, rzeczach, taki jak np. odpowiednia kontrastowość lub wielkość przycisku wzywającego do działania lub jego umiejscowienie na stronie. Wszystkie te działania, jeśli przeprowadzone są dobrze, pozwolą zwiększyć konwersję w witrynie – innymi słowy większa część odwiedzających stronę podejmie w niej odpowiednie działania (dokona zakupu lub skontaktuje się z nami).

Czy warto inwestować w strony WWW?

Oczywiście, że tak. Strony internetowe są traktowane na ten moment nie tylko w kategorii kanału zwielokrotniającego przychody, ale również i jako wizytówki. Jeśli zaś nasza prezentacja w sieci wypadnie niepomyślnie, wówczas raczej ciężko oczekiwać efektu, prawda?

Skontaktuj się z nami i sprawdź, co przygotowaliśmy dla Ciebie! To nic nie kosztuje!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Blog firmowy jako narzędzie SEO – jak pisać, by Google Cię kochało?

    Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności w Google. Jednak samo pisanie to za mało – trzeba wiedzieć, jak tworzyć artykuły, żeby algorytmy wyszukiwarki Cię pokochały! W tym poradniku podpowiemy, jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę czytelników, ale też podbiją ranking w wyszukiwarce. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego to SEO-wy gamechanger? Google uwielbia świeże, unikalne i wartościowe treści. Regularne blogowanie to prosta droga do większej liczby […]

    CZYTAJ DALEJ

    Zagrożenia przy niezaktualizowanej stronie WordPress – dlaczego warto regularnie aktualizować?

    WordPress to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia stron internetowych. Jego intuicyjność, szeroka gama wtyczek i motywów oraz elastyczność sprawiają, że korzystają z niego zarówno początkujący blogerzy, jak i duże firmy. Regularne aktualizacje WordPressa są kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa, wydajności i stabilności strony. W tym artykule przyjrzymy się zagrożeniom wynikającym z braku aktualizacji oraz korzyściom płynącym z ich regularnego przeprowadzania. Zagrożenia wynikające z braku aktualizacji WordPressa 1. Luki w zabezpieczeniach – […]