Skuteczna promocja na Facebooku

Skuteczna promocja na Facebooku

Promocja na Facebooku opcją dla każdego

Mówi się, że marketing 3.0 skupiony jest wokół dialogu pomiędzy klientem a sprzedawcą, który często do tej pory skryty był za skonwencjonalizowaną, firmową maską. Ofensywa mediów społecznościowych pozwoliła podejrzeć nowy typ komunikacji, w którym rzeczywiście na pierwszym planie widoczna jest rozmowa. To właśnie nią żywi się promocja na Facebooku pozwalająca na efektywną interakcję pomiędzy naszym przedsiębiorstwem a klientami (lub po prostu odbiorcami). Z tego względu warto stawiać na efektywną komunikację w mediach społecznościowych, która z kolei przerodzić może się w masę kontaktów. Jak powinniśmy prowadzić promocję w social media by prędko zjednać sobie klientów?

Postaw na dialog

Komunikacja w naszych działaniach powinna być najistotniejsza. Nawet najlepszy content wymaga dobrej promocji, gdyż bez tego zwyczajnie ugrzęźnie w morzu spamu, ofert i innych materiałów. Promocja na Facebooku powinna zostać idealnie dostosowana pod kątem naszego potencjalnego, idealnego klienta. Dostosować musimy zarówno sam kod werbalny, jak i grafiki, które będą promowane na naszym Fanpage oraz podczas działań płatnych, takich jak np. reklama na Facebooku. Opcja płatna wydaje się w tym wypadku szczególnie warta polecenia, gdyż oprócz zdecydowanie lepszego zasięgu mamy możliwość dokładnego targetowania. Dzięki temu przygotowana reklama trafić może dokładnie tam, gdzie powinna.

Promocja na Facebooku, co warto podkreślić, pozwala na uzupełnianie działań płatnych darmowymi i wydaje się że ta możliwość jest najbardziej efektywna – kreatywnie prowadzony Fanpage z zagadkami, ciekawostkami oraz świetnie dostosowaną komunikacją pozwoli na przyciągnięcie fanów marki, natomiast przemyślana, płatna reklama umożliwi zachęcenie tych, którzy jeszcze się z nią nie zetknęli.

Czego unikać podczas promocji na Facebooku?

Nie każda komunikacja z klientem zawsze odniesie skutek. Pamiętajmy o tym, że media społecznościowe pozwalają nam na nieco więcej – innymi słowy lepiej naszych odbiorców zaangażują posty kreatywne, tryskające humorem niż te, które są sztampowe lub zwyczajne… nudne. Dajmy się wobec tego ponieść wyobraźni… i zacznijmy skutecznie wypleniać z naszej komunikacji coś, czego sami nie chcielibyśmy czytać!

Skontaktuj się z nami i sprawdź, co przygotowaliśmy dla Ciebie! To nic nie kosztuje!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]

    CZYTAJ DALEJ

    Dzień Kobiet w biznesie – jak skutecznie przyciągnąć i zaangażować klientki?

    Dzień Kobiet to znacznie więcej niż tylko kwiaty i czekoladki. To moment, w którym marki mogą nawiązać głębszą więź z klientkami, podkreślając ich siłę, aspiracje i wyjątkowość. Ale czy standardowy rabat wystarczy, aby wyróżnić się w tym dniu? Zdecydowanie nie! Kluczem do sukcesu jest emocjonalne zaangażowanie i oferowanie czegoś więcej niż tylko promocji.  Nie sprzedawaj – twórz wyjątkowe doświadczenia Tradycyjne podejście do Dnia Kobiet opiera się na rabatach i promocjach, ale czy to naprawdę buduje relacje? […]