Reklama na Facebooku, czyli po co łożyć na Social Media

Reklama na Facebooku, czyli po co łożyć na Social Media

Skuteczna reklama na Facebooku, czyli na co komu płatne działania

Facebook, jaki jest, każdy widzi. Każdy widzi to, co specjaliści od marketingu chcą, by widział i każdy widzi dokładnie to, co powinno mu się przydać. Przydać zaś powinno mu się dokładnie to, co oferujemy, oferując mniej więcej to, co powinno rozwiązać określone problemy. Prawda jest jednak taka, że skuteczna reklama na Facebooku nie jest kwestią wypunktowania tego, czemu nas produkt jest najlepszy i nie przepalenia kilkuset złotych na promocję, lecz dobraniem odpowiedniej komunikacji pomiędzy firmą a klientem. Dlatego powinniśmy postarać się o to, by ją przyjąć… i zacząć sukcesywnie wdrażać w kanałach społecznościowych.

Pytanie tylko, czy opcja płatna jest tu polecana…

Reklama na Facebooku a komunikacja

Promocja własnej marki nigdy nie była łatwa, szybka i przyjemna… chociaż wydaje się, że ostatnie możliwości dostarczane przez media społecznościowe i tak sporo w tej materii przyśpieszyły. Przede wszystkim zaś umożliwiły dialog – formy statyczne i zwyczajnie nudne odeszły do lamusa. Marketing 3.0 żywi się interakcją, wymianą zdań oraz ciągłą budową zaufania na linii odbiorca-firma. Reklama na Facebooku wraz z działaniami na Fanpage pozwoli Ci je odświeżyć oraz dotrzeć do tych, którzy z Twoich usług skorzystają rzeczywiście. Oczywiście, jeśli ją dobrze stargetujemy oraz… zainwestujemy odpowiednie środki.

Czy warto inwestować?

Bez dwóch zdań. W dobie systematycznego obcinana zasięgów płatna reklama na Facebooku wydaje się nieodzowna podczas promocji marki lub prezentacji usług. Facebook Ads pozwala na skuteczne ustalenie typu klienta, do którego trafi przygotowana przez nas treść. Dzięki zindywidualizowanemu przekazowi zdecydowanie łatwiej osiągniemy konwersję i przekierujemy użytkownika chociażby na naszą stronę internetową lub do sklepu. O tym natomiast, że jest to istotne, chyba nie trzeba nawet wspominać, prawda?

Reklama na Facebooku jest istotna. Promocja marki bez opcji płatnych traci na starcie potężnego sprzymierzeńca. Może warto przemyśleć i zdecydować się na efektywniejsze działania?

Skontaktuj się z nami i sprawdź, co przygotowaliśmy dla Ciebie! To nic nie kosztuje!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Strona z misją. Jak pokazać duszę fundacji lub organizacji NGO w Internecie?

    Za każdą organizacją społeczną stoi potrzeba zmiany. Czasem zaczyna się od jednej osoby, jednej rozmowy, jednego niegodzenia się na obojętność. Te działania są często ciche i niedoceniane, ale budują świat, w którym jest więcej sprawiedliwości, wsparcia, szans. Ale nawet najpiękniejsza misja nie zaistnieje w świadomości innych, jeśli nie zostanie opowiedziana. Dziś pierwsze kroki wielu darczyńców, wolontariuszy i sojuszników zaczynają się od strony organizacji NGO w Internecie. Tu trafiają na Waszą stronę i właśnie ona […]

    CZYTAJ DALEJ

    Wizerunek godny białego fartucha – jak zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego?

    W dzisiejszych czasach pierwsze wrażenie pacjent często wyrabia sobie nie w poczekalni, ale online, przeglądając stronę internetową gabinetu. W dobie cyfrowej konkurencji, profesjonalna i dobrze zaprojektowana witryna to nie luksus, lecz konieczność. Jak więc zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego, która wzbudzi zaufanie i ułatwi pacjentom kontakt z lekarzem? Zaufanie i profesjonalizm – fundamenty projektu strony gabinetu lekarskiego Wizualna spójność, czystość layoutu i odpowiednia kolorystyka mają kluczowe znaczenie. Kolory kojarzące się […]