Reklama na Facebooku, czyli po co łożyć na Social Media

Reklama na Facebooku, czyli po co łożyć na Social Media

Skuteczna reklama na Facebooku, czyli na co komu płatne działania

Facebook, jaki jest, każdy widzi. Każdy widzi to, co specjaliści od marketingu chcą, by widział i każdy widzi dokładnie to, co powinno mu się przydać. Przydać zaś powinno mu się dokładnie to, co oferujemy, oferując mniej więcej to, co powinno rozwiązać określone problemy. Prawda jest jednak taka, że skuteczna reklama na Facebooku nie jest kwestią wypunktowania tego, czemu nas produkt jest najlepszy i nie przepalenia kilkuset złotych na promocję, lecz dobraniem odpowiedniej komunikacji pomiędzy firmą a klientem. Dlatego powinniśmy postarać się o to, by ją przyjąć… i zacząć sukcesywnie wdrażać w kanałach społecznościowych.

Pytanie tylko, czy opcja płatna jest tu polecana…

Reklama na Facebooku a komunikacja

Promocja własnej marki nigdy nie była łatwa, szybka i przyjemna… chociaż wydaje się, że ostatnie możliwości dostarczane przez media społecznościowe i tak sporo w tej materii przyśpieszyły. Przede wszystkim zaś umożliwiły dialog – formy statyczne i zwyczajnie nudne odeszły do lamusa. Marketing 3.0 żywi się interakcją, wymianą zdań oraz ciągłą budową zaufania na linii odbiorca-firma. Reklama na Facebooku wraz z działaniami na Fanpage pozwoli Ci je odświeżyć oraz dotrzeć do tych, którzy z Twoich usług skorzystają rzeczywiście. Oczywiście, jeśli ją dobrze stargetujemy oraz… zainwestujemy odpowiednie środki.

Czy warto inwestować?

Bez dwóch zdań. W dobie systematycznego obcinana zasięgów płatna reklama na Facebooku wydaje się nieodzowna podczas promocji marki lub prezentacji usług. Facebook Ads pozwala na skuteczne ustalenie typu klienta, do którego trafi przygotowana przez nas treść. Dzięki zindywidualizowanemu przekazowi zdecydowanie łatwiej osiągniemy konwersję i przekierujemy użytkownika chociażby na naszą stronę internetową lub do sklepu. O tym natomiast, że jest to istotne, chyba nie trzeba nawet wspominać, prawda?

Reklama na Facebooku jest istotna. Promocja marki bez opcji płatnych traci na starcie potężnego sprzymierzeńca. Może warto przemyśleć i zdecydować się na efektywniejsze działania?

Skontaktuj się z nami i sprawdź, co przygotowaliśmy dla Ciebie! To nic nie kosztuje!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Czym jest WordPress? Kompleksowe wprowadzenie dla początkujących.

    Czy wiedziałeś, że prawie co druga strona internetowa oparta jest na CMS WordPress? System ten zdominował współczesny Internet. Korzystają z niego giganci tacy jak Microsoft, BBC, Disney czy Fundacja Obamy. Jeśli zastanawiasz się jak stworzyć swoją pierwszą stronę internetową, to WordPress jest doskonałym miejscem, aby rozpocząć tę przygodę. Bez względu na to czy Twoim celem stała się promocja działalności, tworzenie bloga, a może chciałbyś otworzyć sklep internetowy, ten […]

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]