Marketing internetowy – działaj z Agencją Interaktywną Testin
Czym jest marketing internetowy? Są to wszystkie działania w firmie, które mają na celu wsparcie sprzedaży usług czy produktów. działania te wykonuje się w określony sposób – za pomocą konkretnych technik oraz metod oddziaływania na potencjalnego klienta. To także budowanie świadomości marki oraz udziału firmy w rynku. Nie wiesz, jak się zabrać za marketing? Powierz to zadanie profesjonalistom – Agencji Interaktywnej Testin w Rzeszowie!
Agencja Interaktywna Testin Rzeszów – stawia na marketing internetowy
Aby zdobyć jak największą liczbę odbiorców, potrzebujesz czegoś więcej niż dobrego produktu i doskonałej obsługi. Grupa docelowa, do której kierujesz swoją ofertę powinna dowiedzieć się, że istniejesz, a także, że Twoja marka oferuje wyjątkowy produkt. Właśnie w tym celu działa marketing. A nasza agencja skutecznie wykorzystuje potencjał, jaki daje digital marketing.
Dlaczego e-marketing jest tak ważny?
Obecnie w Internecie prowadzi się “lwią część” działań promocyjnych firm, bowiem jest to bezsprzecznie najszybciej rozwijające się medium. Ponadto marketing internetowy jest łatwo dostępny, stosunkowo niedrogi, a inwestycja dość szybko się zwraca. Co więcej – ze względu na stały wzrost informatyzacji społeczeństwa – w sieci możemy znaleźć coraz większą liczbę potencjalnych klientów.
Co wpływa na dużą dynamikę marketingu internetowego?
- ciągły rozwój technologii,
- zmiany w algorytmach wyszukiwarek,
- nieustanne pojawianie się nowości, innowacyjnych platform, do których trzeba dopasować działania promocyjne.
Prowadzenie działań marketingowych jest sporym wyzwaniem, które wymaga znajomości zachowań społecznych użytkowników Internetu.
W jakich obszarach e-marketingu działa Agencja Interaktywna Testin Rzeszów?
Osiągnięcie sukcesu w działaniach promocyjnych firmy wiąże się ściśle z dotarciem z przekazem do odpowiedniej grupy odbiorców. Jest to możliwe poprzez:
1. Pozycjonowanie strony internetowej
Podejmowane działania mają na celu podwyższyć pozycję strony w wynikach wyszukiwarek na wybrane frazy kluczowe. Do pozycjonowania należy:
- SEO – optymalizacja tekstów na stronie (nasycenie frazami kluczowymi).
- SEM – Google Ads czyli stworzenie reklamy w Google. Poprzez zwiększenie ilości wejść użytkowników na stronę , wspomagają wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania.
- Linkowanie – pozyskiwanie linków z wartościowych witryn, które mają wysoką pozycję w rankingu wyszukiwarki.
- Content marketing – polega na budowaniu eksperckiego wizerunku firmy, poprzez prowadzenia firmowego bloga ze specjalistycznymi tekstami, na organizowaniu webcastów, a także przekazywaniu newsletterów.
- Artykuły sponsorowane – obecnie jedna z najlepszych inwestycji w linkowanie oraz marketing treści. Perswazyjny tekst sprzedażowy, połączony z odpowiednim linkowaniem pozwoli Twojej stronie wzmocnić swoją pozycję.
2. Media społecznościowe
Trudno dziś wyobrazić sobie jakąkolwiek kampanię marketingową bez wykorzystania social mediów, bowiem służą one do komunikacji z innymi ludźmi przez Internet. Rozwój Facebooka, Linkedina, Instagrama czy Tik Toka dał specjalistom niespotykane wcześniej możliwości promocji, a także budowania pozytywnego wizerunku oraz zwiększenia widoczności firmy w Internecie. Planowanie strategii marketingu w mediach społecznościowych od określenia naszej grupy odbiorców i dostosowania do niej treści. Warto przy tym dobrze przemyśleć tę kwestię i wybrać tylko te platformy, na których faktycznie mogą funkcjonować nasi potencjalni klienci.
3. Reklama a marketing – czy to jest to samo?
W sieci nie można się oprzeć wyłącznie na klasycznej, płatnej promocji, ponieważ mechanizmy, w ramach których funkcjonuje Internet, są zupełnie inne. Czy to oznacza, że reklama internetowa nie wpisuje się w ideę marketingu? Wręcz przeciwnie! Działania reklamowe są częścią działań marketingowych.
Warto je wykorzystać w swojej strategii promocyjnej, ale musimy pamiętać, że marketing w Internecie powinien się opierać przede wszystkim na działaniach nastawionych na budowanie ruchu organicznego. Czyli takiego, który napędza się sam z siebie – m.in. dzięki poleceniom, udostępnieniom i skutecznemu pozyskiwaniu leadów.
Agencja Interaktywna Testin Rzeszów – gwarancją udanego marketingu Twojej firmy!
Zanim rozpoczniesz jakiekolwiek działania z obszaru marketingu w Internecie – opracuj dobrą strategię. Od niej zaczyna się droga ku lepszemu zrozumieniu tego, jak skutecznie kontaktować się z odbiorcami w Sieci. Warto jednak pamiętać, że aby w pełni wykorzystać potencjał e – promocji , należy koniecznie zadbać o wszystkie pozostałe jej elementy. Bez wdrożenia efektywnych działań SEO, skutecznego content marketingu czy działań w mediach społecznościowych Twój wysiłek może pójść zupełnie na marne. Dlatego warto działania zlecić profesjonalistom, którzy mają spore doświadczenie na tym polu. Takiej, jak Testin. Nasi specjaliści opracują szczegółową strategię, aby działania były jak najbardziej skuteczne. Zapraszamy do kontaktu!