Jak prowadzić Facebooka i zrazić do siebie fanów?

Jak prowadzić Facebooka i zrazić do siebie fanów?

Facebook jaki jest, każdy widzi

Facebook to, Facebook tamto… Ilekroć Twoi marketingowcy jęczą i płaczą, że pasuje wysupłać trochę grosza i zainwestować w reklamę zastanawiasz się nad tym, po co im właściwie ona jest. Przecież za trzy dni minie dokładnie dwa miesiące od dnia, w którym wrzucili ofertę na dynamicznie uzupełniany fanpage…  Dziś, pomni na doświadczenia, przeżycia i sugestie podyskutujemy o tym, jak prowadzić Facebooka w sposób skuteczny i nad wyraz zniechęcający do interakcji z nami.

Trzymacie się?

Jeśli tak to… puśccie, i nie bierzcie tego do siebie.

No chyba, ze rzeczywiście tego chcecie.

Jak prowadzić Facebooka i zrazić do siebie fanów?

Żeby ekwilibrystycznie zniechęcić do siebie znajomych, rodzinę oraz nieskoligaconych (oraz będących chyba najbardziej poszkodowanymi) w żaden sposób fanów marki lub naszego biznesu, powinniśmy trzymać się kilku reguł, które dość prędko wejdą nam w krew. Dla naszej wygody nie zbierzemy ich w punktach tylko stworzymy jeden ciągły, długi i przeintelektualizowany tekst.

Nie no, żartujemy. Jak prowadzić Facebooka i skutecznie zniechęcać?

  1. Wrzuć materiał raz na dwa tygodnie

Amerykańcy naukowcy w porozumieniu z Koreańską Agencją Kosmiczną opracowali wzór na optymalną częstotliwość wrzucania postów. Malkontenci twierdzą, że na ostateczny kształt wpływ miało również to, iż Koreańska Agencja Kosmiczna nie słyszała o czymś takim jak Facebook lub Internet, jednak my kwestionować niczego nie zamierzamy. W końcu, parafrazując Marka Twaina, wszystko, co napisane jest w sieci jest prawdą…

Enigmatyczny wzór pozwala nam na publikację postów raz na dwa tygodnie. Zdaniem uczonych to odpowiedni czas na przetrawienie nawału informacji przez naszych obserwatorów.

Zatem do dzieła!

  1. Działaj bez przygotowania

My Polacy tak mamy. Lubimy improwizację. Z tego względu tworzenie spójnej strategii wizerunkowej wydaje się jedynie zbędną i niepotrzebną pracą. Sieć jest wspaniałym miejscem, przez które przepływają myśli milionów – dlaczego więc nasza oferta mogłaby się nie przebić? Przecież jest tylko 239 firm w Radomiu o zbliżonej specyfice działalności.

To chyba pestka, prawda? Doskonale wiemy przecież, jak prowadzić Facebooka

  1. Obraź się na Facebooka

Portal Zuckenberga niecnie obcina zasięgi. Jak prowadzić Facebooka w takiej sytuacji? Nieme wołania naszych marketingowców zostały jednak wysłuchane – jeżeli Facebook tnie nam zasięgi, wówczas my powinniśmy ciąć treści. Nasze złote myśli i sprytnie wpleciona cena nie zasługuje, by być tam prezentowana. Przecież wystarczy, że zainwestujemy w plakat, który następnie powiesimy na wewnętrznych drzwiach w biurze…

  1. Zapomnij o płatnej reklamie

Ale że to my mamy płacić, tak?

A teraz zacznij działać. Lub nie

Garść praktycznych porad z pewnością przyda się Wam w promocji biznesu w sieci.

Czas, start?

Stop, STOOP! A może rzeczywiście postawisz na skuteczną reklamę w sieci? Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły! 

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.