Garść ciekawostek o Facebook Watch

Garść ciekawostek o Facebook Watch

Nowa platforma Facebooka

Zgodnie z oczekiwaniami 2017 rok stoi w mediach społecznościowych pod znakiem wideo. Wieloletnie sukcesy i popularność Youtube pokazują, że dynamizm bez większych problemów wygrywa ze stateczną treścią. Progres technologiczny pozwala na oglądanie relacji w coraz lepszej jakości. W ślad za tym idzie systematyczne „poszerzanie” punktu naszego widzenia, dzięki dziś już stosunkowo dobrze znanym filmom sferycznym. Ostatnio w kuluarach szeptano o wykorzystującej popularne tendencje video, nowej koncepcji teamu Zuckenberga, który dziś, jak wiemy, ochrzczony został jako Facebook Watch.

Czym jest platforma Facebook Watch?

Debiutująca w Stanach Zjednoczonych platforma Facebook Watch zdaje się skazana na sukces. Mimo, że uruchomiona została póki co tylko w Ameryce Północnej, kolejni „wielcy gracze” zaczynają do inicjatywy Facebooka się dołączać. Facebook Watch jest – w swoich założeniach – nowatorską platformą multimedialną na której zagościć mają oryginalne treści wideo. Co istotne, mają one być w pełni spersonalizowane, w czym pomocne okażą się dostępne już do dłuższego czasu reakcje. Przykładowo, jak wyjaśnia Facebook, reakcja ha ha pozwoli na wygenerowanie sekcji z śmiesznymi filmami.

Facebook Watch odsłania karty

Treści multimedialne dla nowatorskiej platformy Facebooka dostarczane będą zarówno w formie relacji na żywo, jak i wcześniej przygotowanych filmów. Te, które zyskają nasze zainteresowanie, będziemy mogli dodać specjalnej watchlisty, która nie pozwoli nam zapomnieć o najnowszych klipach. Dziś wiadomo, że powszechnie dostępne będą m.in. stream live z Safari od National Geographic, a także „We’re wired that way”, w której autorzy skupią się na wyjaśnieniach interesujących zachowań ludzkich. Oprócz tego na platformie zagości kilka programów od Tastemade, popularnego kanału kulinarnego, a także nowości od Attn i Hearsta.
Oczywiście, autorska platforma Facebooka raczej nie zacznie konkurować z dzierżącym od lat palmę pierwszeństwa w branży Youtubem. Pozwoli za to zapewne uporządkować swoisty natłok treści przewijających się przez naszą tablicę. Czy zatem Facebook Watch nie jest próbą powstrzymania zalążka migracji użytkowników na inne platformy?

Masz pytania? Napisz do nas.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Strona z misją. Jak pokazać duszę fundacji lub organizacji NGO w Internecie?

    Za każdą organizacją społeczną stoi potrzeba zmiany. Czasem zaczyna się od jednej osoby, jednej rozmowy, jednego niegodzenia się na obojętność. Te działania są często ciche i niedoceniane, ale budują świat, w którym jest więcej sprawiedliwości, wsparcia, szans. Ale nawet najpiękniejsza misja nie zaistnieje w świadomości innych, jeśli nie zostanie opowiedziana. Dziś pierwsze kroki wielu darczyńców, wolontariuszy i sojuszników zaczynają się od strony organizacji NGO w Internecie. Tu trafiają na Waszą stronę i właśnie ona […]

    CZYTAJ DALEJ

    Wizerunek godny białego fartucha – jak zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego?

    W dzisiejszych czasach pierwsze wrażenie pacjent często wyrabia sobie nie w poczekalni, ale online, przeglądając stronę internetową gabinetu. W dobie cyfrowej konkurencji, profesjonalna i dobrze zaprojektowana witryna to nie luksus, lecz konieczność. Jak więc zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego, która wzbudzi zaufanie i ułatwi pacjentom kontakt z lekarzem? Zaufanie i profesjonalizm – fundamenty projektu strony gabinetu lekarskiego Wizualna spójność, czystość layoutu i odpowiednia kolorystyka mają kluczowe znaczenie. Kolory kojarzące się […]