Dlaczego warto mieć swój sklep internetowy?

Dlaczego warto mieć swój sklep internetowy?

Jak donoszą najnowsze badania rynku, już ponad 57% Polaków dokonuje e-zakupów. Prym wiodą zakupy elektroniki, obuwia i ubrań, ale w związku z obecną sytuacją, związaną z koronawirusem, systematycznie i gwałtownie wzrasta internetowa sprzedaż kosmetyków, chemii gospodarczej oraz żywności. 70% osób kupujących on-line twierdzi, że sklep internetowy oferuje najbezpieczniejsze robienie zakupów.

Dynamiczny rozwój branży e-commerce

Zwiększająca się stale wartość sprzedaży on-line daje gwarancję odniesienia sukcesu w prowadzeniu własnego sklepu internetowego. Zwłaszcza teraz, w okresie rozwijającej się pandemii COVID-19, która rzutuje na zdecydowaną zmianę nawyków zakupowych konsumentów. W czasie odbywania kwarantanny i ograniczonej możliwości wychodzenia z domu, e-zakupy stają się wygodną i wręcz niezastąpioną formą zaopatrzenia się w artykuły z każdego asortymentu. Największą zaletą zakupów on-line jest bezgotówkowa forma zapłaty oraz dostarczenie produktów bezpośrednio do domu. Skoro rynek e-commerce rośnie w tak błyskawicznym tempie, to najlepszy czas na otworzenie własnego e-sklepu. Dlatego idź za trendem i uruchom handel online, zanim zrobi to potencjalna konkurencja. Dzięki temu będziesz miał szansę na otworzenie się na szeroką grupę klientów i spełnienie ich oczekiwań.

Sklep internetowy – jakie oferuje korzyści dla właściciela?

Sprzedaż on-line może być odrębną działalnością, ale może też stanowić uzupełnienie tradycyjnie prowadzonej sprzedaży. Konsumenci coraz częściej wybierają wirtualne zakupy ze względu na ich wygodę oraz dostęp do szerokiego zbioru produktów w jednym miejscu, bez wychodzenia z domu. E-sklep to także doskonały sposób na polepszenie komunikacji z klientami. W łatwy sposób będziesz mógł monitorować i poznawać ich preferencje konsumenckie, dzięki czemu precyzyjnie określisz i dostosujesz ofertę do profilu użytkowników. Sklep on-line czynny jest całą dobę, przez cały rok, dzięki czemu klient może dokonać zakupu w każdej chwili, z każdego miejsca w Polsce, czy nawet świata.

Dostosuj się do realiów i załóż własny e-sklep!

Biznes musi błyskawicznie reagować na zapotrzebowanie rynku. Warto wykorzystać ten trend rosnącego zapotrzebowania na robienie zakupów w internecie i jak najszybciej przygotować swój wirtualny sklep. Do prowadzenia działalności w internecie nie potrzebne jest biuro, a personel można zredukować do minimum. Tak naprawdę do wysokiej jakości obsługi klienta wystarczy komputer z dostępem do sieci. Prowadzenie sklepu internetowego wiążę się z wieloma obowiązkami, jednak z drugiej strony, to także przyjemność. Przede wszystkim, jako właściciel witryny nie jesteś od nikogo zależny i sam ustalasz swój plan dnia. Tylko od Ciebie zależy, co będziesz sprzedawał i jak pokierujesz swoim biznesem. Jeśli tylko prawidłowo skonfigurujesz sklep internetowy Rzeszów, będziesz go promował i z zaangażowaniem rozwijał, możesz liczyć na stabilny zysk. Wielu właścicielom poczucie satysfakcji dają nie tylko dochody, ale i fakt, że są ekspertami w branży.

Sklep internetowy szyty na miarę

Profesjonalnie zaprojektowany i stworzony  e-sklep może obsługiwać dowolną liczbę klientów w tym samym czasie. Przewagą sklepów wirtualnych  nad tradycyjnymi jest też przyjazna i estetyczna forma prezentacji produktów, możliwość wyboru sposób płatności i opcji przesyłki. Jednak, aby sklep był w pełni funkcjonalny i atrakcyjny dla klientów, należy jego wykonanie zlecić profesjonalnej i doświadczonej firmie, takiej jak Testin. Tworzeniem wirtualnych sklepów zajmujemy się już wiele lat, współpracując i zdobywając uznanie jako firma rzetelna, z ogromną wiedzą i zaangażowaniem. Sklepy przez nas tworzone są projektowane pod indywidualne oczekiwania klienta, ale zawsze atrakcyjne i łatwe w obsłudze, a także intuicyjnie nawigowane. jest to szczególnie cenne dla odwiedzających je klientów.  Zapraszamy do współpracy! Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami i osiągnij sukces w e-commerce!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak stworzyć skuteczną stronę internetową dla psychologa lub terapeuty?

    Strona internetowa psychologa lub terapeuty to często pierwszy krok pacjenta w drodze po pomoc. Musi budzić zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć skuteczną i przyjazną witrynę – od projektu, który koi i uspokaja, po intuicyjną nawigację i system rezerwacji wizyt, który ułatwia pierwszy kontakt.

    CZYTAJ DALEJ

    Strona internetowa jako centrum strategii marketingowej firmy

    Czy Twoja strona internetowa aktywnie pracuje na pozyskanie nowych klientów? Powinna być sercem Twojej strategii, a nie tylko pasywną broszurą. Dowiedz się, jak zamienić swoją witrynę w strategiczne narzędzie, które integruje wszystkie kanały marketingowe, komunikuje się z klientami i napędza rozwój Twojej firmy.