Agencja reklamowa, marketingowa, interaktywna – różnice

Agencja reklamowa, marketingowa, interaktywna – różnice

Prowadzenie własnego biznesu to spore wyzwanie, które wiąże się z podejmowaniem wielu, różnych decyzji. Podstawową z nich jest wybór agencji, która będzie świadczyła usługi z zakresu reklamy. To bardzo ważny krok, a jego konsekwencję mogą mieć ogromne znaczenie, dla Twojego sukcesu. Na rynku istnieje mnóstwo agencji, między innymi: agencja reklamowa, agencja marketingowa oraz agencja interaktywna. Mimo iż ich usługi są zbliżone, to jednak różnią się między sobą. Niestety problem polega na tym, że nie wszyscy widzą te różnice, dlatego postanowiliśmy Wam je pokazać.

Agencja reklamowa

Kompetencje agencji reklamowej mieszają się z tymi, które oferują agencje marketingowe oraz agencje interaktywne, z tym że istnieją również aspekty różniące je. Działania agencji reklamowej mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i kreowanie jej wizerunku. Do ich kompetencji należy projektowanie i realizacja reklam takich jak: plakaty, ulotki, banery czy bilbordy. Ponadto agencja reklamowa zajmuje się planowaniem, organizacją, wdrożeniem oraz kontrolą kampanii reklamowych.

Agencja marketingowa

Celem agencji marketingowej jest zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy. Prowadząc własny biznes, nie musisz mieć opracowanego planu działania, zwłaszcza jeśli nie do końca znasz się na tych tematach. Wystarczą Ci pomysły, które masz w głowie i wybór odpowiedniej agencji marketingowej. Pracujący tam specjaliści zajmą się całą resztą. Do ich kompetencji należą wszelkie działania związane z: content marketingiem, projektami graficznymi, prowadzeniem mediów społecznościowych, promocją RP oraz marketingiem szeptanym. Cechą, która wyróżnia agencję marketingową na tle pozostałych agencji, jest umiejętność szerokiego spojrzenia na rolę marketingu w danej firmie i dostosowanie go do potrzeb oraz wymagań poszczególnych branży.

Agencja interaktywna

Stałeś się właśnie szefem dla samego siebie i rozpocząłeś nowe życiowe wyzwanie, czyli stworzyłeś własną firmę. Teraz czas sprawić, by stała się ona rozpoznawalna. Tutaj z pomocą przychodzi agencja interaktywna odpowiadająca za Twój wizerunek w sieci, bo to właśnie na niej należy się skupić w obecnych czasach. Teraz gdy większość ludzi nagminnie korzysta z internetu, nie może tam zabraknąć również Ciebie. Pierwszym krokiem, aby się tam znaleźć, jest stworzenie profesjonalnej strony internetowej. W agencji interaktywnej pracują bowiem sami kreatywni specjaliści, którzy kompleksowo wykonują swoje zadania. Każdy projekt traktują indywidualnie, starając się, dopasować go do wymagań branży oraz wskazówek klienta.

Usługi oferowane przez agencję interaktywną:

Dokonuj świadomych wyborów

Wiemy, że już same nazwy poszczególnych agencji są nieco mylące, z czego wynika wiele nieścisłości podczas współpracy. Mając już jednak nieco więcej informacji na temat usług oferowanych zarówno przez agencję reklamową, agencję marketingową oraz agencję interaktywną z pewności będziesz umiał znaleźć różnice i wybrać tę, która najbardziej Ci odpowiada. Pamiętaj, że wszystko zależy od tego, czego obecnie potrzebujesz i na czym chciałbyś się skupić.

Agencja interaktywna Testin – stań się rozpoznawalny w sieci

Jeśli poszukujesz agencji interaktywnej, która sprawi, że Twoja firma zaistnieje w internecie, stanie się znana i rozpoznawalna, zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Stworzymy dla Ciebie profesjonalną stronę internetową, poprowadzimy media społecznościowe oraz przygotujemy ciekawe teksty na bloga. Wystarczy tylko jeden krok, by zostawić konkurencje daleko w tyle. Skontaktuj się z nami!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]

    CZYTAJ DALEJ

    Dzień Kobiet w biznesie – jak skutecznie przyciągnąć i zaangażować klientki?

    Dzień Kobiet to znacznie więcej niż tylko kwiaty i czekoladki. To moment, w którym marki mogą nawiązać głębszą więź z klientkami, podkreślając ich siłę, aspiracje i wyjątkowość. Ale czy standardowy rabat wystarczy, aby wyróżnić się w tym dniu? Zdecydowanie nie! Kluczem do sukcesu jest emocjonalne zaangażowanie i oferowanie czegoś więcej niż tylko promocji.  Nie sprzedawaj – twórz wyjątkowe doświadczenia Tradycyjne podejście do Dnia Kobiet opiera się na rabatach i promocjach, ale czy to naprawdę buduje relacje? […]