Agencja interaktywna – jaką wybrać?

Wpisując w wyszukiwarkę „agencja interaktywna”, naszym oczom ukarze się cała lista firm i osób prywatnych, które wykonują interesujące nas usługi. Znalezienie tej najlepszej wymaga czasu. Nie każdy bowiem zasługuje na nasze zaufanie. Wabienie klientów niskimi cenami to znana od lat, tania sztuczka, na którą nabierają się setki ludzi. A czy Ty wiesz, jaką agencję interaktywną wybrać?
Research
Na początek musisz jasno określić swoje oczekiwania. Bez względu na to, czy prowadzisz małą, czy dużą firmę, masz konkretne wyobrażenie, dotyczące współpracy. Szukając więc tej najlepszej, musisz zapoznać się z ofertami wielu, różnych agencji. Przeanalizuj ich oferty, portfolio, które pozwoli ci poznać styl, w jakim tworzą projekty. Przeczytaj opinie klientów, sprawdź ich doświadczenie oraz długość istnienia na rynku. Warto też dowiedzieć się, jakie agencja interaktywna oferuje usługi dodatkowe. Jest to ważne, w sytuacji, gdy będziesz chciał rozwinąć działania swojej firmy. Dobrze, by jednak agencja zajmowała się wszystkim od początku do końca. Zlecanie dodatkowych usług komuś innemu jest bezsensownym działaniem.
Zapoznanie z ofertą wybranej agencji interaktywnej
Po przeanalizowaniu rynku wybierz agencję, która najbardziej przypadła ci do gustu, a następnie dokładnie zapoznaj się z jej ofertą. Każda firma prowadzi swoją stronę internetową, na której znajdziesz najważniejsze informacje. Nie zawsze widnieje tam konkretny cennik, ponieważ każdy klient powinien tak jak w Testin, być traktowany indywidualnie. To oznacza, że po wysłuchaniu oczekiwań klienta sporządza się kosztorys tych działań.
Portfolio wizytówką każdej agencji
Na stronie internetowej poza ofertą można znaleźć portfolio. Najczęściej jest ono w postaci opublikowanych prac bądź linków odsyłających do stron i sklepów klientów. To idealny sposób, by zobaczyć, w jakim stylu agencja wykonuje zlecenia, co nam się podoba i chcielibyśmy przenieść do swojego projektu. Zwróć uwagę na wprowadzone funkcjonalności oraz technologię stosowaną przez firmę. Pozwoli ci to uzyskać informację czy projekty wykonywane są w sposób nieszablonowy, a trudności nie stanowią problemu.
Im więcej agencja interaktywna wykonuje zleceń dla znanych i popularnych marek, tym bardziej staje się wiarygodna. To z kolei potwierdza profesjonalizm i doświadczenie, które posiadają.
Brak portfolio powinno sprawić, że zaświeci się w Twojej głowie czerwona lampka. Przyjrzyj się wówczas dokładnie takiej agencji, by nie okazała się zwykłym oszustwem.
Opinia klientów źródłem wiedzy o agencji
Zadowoleni klienci wystawiają pozytywne opinie, wiedząc, jak ważne jest to nie tylko dla firmy, ale i nowych zleceniodawców. Każdy, zanim skorzysta z czyichś usług, stara się zasięgnąć opinii innych osób, które już współpracę mają za sobą. Wybierając więc agencję interaktywną, należy wykonać social proof. Jeśli firma ma stronę internetową, opinie znajdują się widocznym miejscu, jest to forma chwalenia się dobrymi kontaktami z klientami i zachęcenie innych do podjęcia współpracy.
Testin – agencja interaktywna warta wyboru
Znalezienie agencji interaktywnej, która spełni wszystkie Twoje oczekiwania, wymaga czasu i dużych pokładów energii. Gdy już zbadasz rynek, poznasz naszą ofertę oraz opinie współpracujących z nami klientów zrozumiesz, że poszukiwania zostały zakończone pomyślnie. Kompleksowe usługi, indywidualne podejście oraz doświadczenie, jakie posiadamy poskutkuje owocną współpracą na każdym etapie zleceń.