Za ile kupię stronę internetową, czyli jak rozumieć widełki cenowe

Za ile kupię stronę internetową, czyli jak rozumieć widełki cenowe

Kwestia kosztów bywa zwykle mniej lub bardziej problematyczna – tym bardziej, jeśli spodziewamy się czegoś, co powinno (naszym zdaniem) kosztować grosze, zaś jakiś gość z IT mówi nam o cenach z kosmosu. Wówczas przełykając z trudem ślinę i wybałuszając na wierzch oczy połykamy słowa jak powietrze i bezskutecznie staramy się odzyskać nagle utraconą mowę. Skierowane ku groźnie spoglądającemu strażnikowi bram sieciowego raju (strony, sklepu lub czegoś innego) spojrzenie jest tak bezsilne, że niemal żałujemy tego, że zadaliśmy pytanie o to, za ile kupię stronę internetową. A żałujemy dlatego, gdyż same widełki cenowe są – co tu dużo mówić – dość mocno zróżnicowane. Nasza jednak w tym głowa, by przełożyć z specyficznego, technicznego języka na rodzimą, wysokich lotów polszczyznę… A przynajmniej spróbować i rozjaśnić to i owo!

Od czego zależna może być cena strony internetowych?

Najprościej odpowiedzieć można, że od wszystkiego, jednak wydaje się, że odpowiedź ta nikogo szczególnie nie satysfakcjonuje – szczególnie w momencie, w którym nasz budżet naprężony jest niczym stosunki na jednym z półwyspów (chociaż…). Przymierzając się jednak do kreacji witryny musimy odpowiedzieć sobie na kilka istotnych pytań oraz zebrać szereg stron, które zwyczajnie nam się podobają. Pamiętajmy jednak o tym, że część rozwiązań może być sprytnie ukryta lub zwyczajnie dość skomplikowana, co czasem winduje ceny… Z tego względu profesjonalna agencja reklamowa (taka, jak i my, a jak!) doradza opcje, które w biznesie sprawdzić mogą się jeszcze lepiej. I to tego są zwyczajnie… tańsze. Każdy więc, kto niczym mantrę powtarza pytanie „za ile kupię stronę internetową” przygotować musi się na wnikliwe przepytywanie, gdyż zwykle funkcjonują określone widełki cenowe. W zależności m.in. od liczby wersji językowych, zakładek, przystosowania graficznego oraz różnych funkcji, które chcielibyśmy mieć na stronie cena dość wyraźnie może się różnić.

 

Cena stron internetowych to główne kryterium wyboru?

Oczywiście, że nie. Umówmy się – zwykle dobry produkt, który spełnia normy i posiada kilkadziesiąt certyfikatów bywa nieco droższy niż ten… nieco słabszy.

A co, jeśli można stworzyć dobrą stronę w konkurencyjnej cenie?

To w końcu za ile ta strona? Zadzwoń, napisz, a wszystko Ci powiemy!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Blog firmowy jako narzędzie SEO – jak pisać, by Google Cię kochało?

    Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności w Google. Jednak samo pisanie to za mało – trzeba wiedzieć, jak tworzyć artykuły, żeby algorytmy wyszukiwarki Cię pokochały! W tym poradniku podpowiemy, jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę czytelników, ale też podbiją ranking w wyszukiwarce. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego to SEO-wy gamechanger? Google uwielbia świeże, unikalne i wartościowe treści. Regularne blogowanie to prosta droga do większej liczby […]

    CZYTAJ DALEJ

    Zagrożenia przy niezaktualizowanej stronie WordPress – dlaczego warto regularnie aktualizować?

    WordPress to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia stron internetowych. Jego intuicyjność, szeroka gama wtyczek i motywów oraz elastyczność sprawiają, że korzystają z niego zarówno początkujący blogerzy, jak i duże firmy. Regularne aktualizacje WordPressa są kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa, wydajności i stabilności strony. W tym artykule przyjrzymy się zagrożeniom wynikającym z braku aktualizacji oraz korzyściom płynącym z ich regularnego przeprowadzania. Zagrożenia wynikające z braku aktualizacji WordPressa 1. Luki w zabezpieczeniach – […]