The Quest – projekt, który zmienia życie
O inicjatywie The Quest rozmawiamy z CEO firmy Testin – Krzysztofem Samborskim.
– Firma Testin jest jednym z głównych partnerów projektu. Skąd pomysł, by wesprzeć „The Quest”? Długo zastanawiał się Pan nad podjęciem współpracy z twórcami filmu?
– To była dla nas oczywista decyzja. Pana Andrzeja Miękusa – twórcę filmu, znamy od lat. Nasza współpraca jest długofalowa i dotyczy niejednego projektu. Cieszymy się, że i tym razem Pan Andrzej – wydawca i filmowiec, człowiek biznesu, zaufał nam i powierzył The Quest. W podjęciu decyzji na pewno pomógł również fakt, że od kilku lat jesteśmy związani z branżą medyczną i aktywnie angażujemy się we wszelkie wartościowe projekty. The Quest bez wątpienia taki jest. Powiem wprost – to projekt zmieniający życie. Wpisuje się w motto naszej firmy, ponieważ działamy na rzecz osób niepełnosprawnych, co zaowocowało nagrodą Lodołamacze 2017. Gdy poznaliśmy ideę The Quest, natychmiast zdecydowaliśmy się okazać jej wsparcie, wykorzystując nasze umiejętności i doświadczenie.
Muszę również przyznać, że decyzja, by wesprzeć The Quest, miała również podłoże osobiste, związane z moim ukochanymi Rodzicami.
– Internauci odwiedzający stronę internetową www.thequestmovie.org pochlebnie się o niej wyrażają. Jak Pan myśli, co wpływa na tak pozytywny odbiór?
– Dziękujemy wszystkim za słowa uznania! Z przyjemnością stworzyliśmy stronę WWW The Quest. To wyzwanie, ponieważ film The Quest to projekt międzynarodowy, globalny. Trafi do odbiorców w Stanach Zjednoczonych, Azji i Europie. Andrzej Miękus chciał również, by nie była to standardowa strona, rodzaj landing page poświęcony filmowi, lecz by prezentowała znacznie szerszy aspekt projektu. Jak mówi w trailerze Howard Urnovitz, to może być przełomowy moment w walce z rakiem. Tak jak wszystkim naszym Klientom, zapewniamy projektowi wysoką jakość wykonywanych usług. Dbamy również o programowanie, pozycjonowanie oraz rozpoznawalność w mediach społecznościowych. Realizujemy każdy pomysł twórcy The Quest, by pomóc w dotarciu do jak największej liczby odbiorców. Zajmujemy się również pisaniem tekstów, które są publikowane na stronie WWW. To naprawdę wyjątkowe zlecenie. Pieniądze schodzą na dalszy plan. Przy pracy towarzyszy nam poczucie misji, świadomość, że razem robimy coś naprawdę dobrego i wielkiego. Bycie częścią takiego projektu to zaszczyt dla wszystkich członków naszego zespołu. Wiemy, że The Quest odmieni życie niejednego człowieka i odda hołd renomowanemu amerykańskiemu naukowcowi Howardowi Urnovitzowi. Nigdy nie możemy być pewni, że temat nowotworu nie będzie dotyczył nas lub naszych bliskich.
– Wspomniał Pan, że branża medyczna nie jest obca Testinowi. Jakimi projektami możecie się pochwalić?
– Realizacji związanych z tematyką zdrowotną, wykonywanych zarówno dla polskich, jak i zagranicznych Klientów, w naszym portfolio jest wiele. Wszystkie można obejrzeć na naszej stronie internetowej: www.testin.pl . Obecnie zajmujemy się prowadzeniem stron między innymi: Chronix Biomedical, Modern Cancer Diagnostic oraz Zdrojowisko. Stworzyliśmy powyższe witryny od podstaw. Dziś do naszych obowiązków należy obsługa kanałów w social mediach, pozycjonowanie oraz tworzenie tekstów na blogi firmowe. Testin stoi również za projektem witryny Mody na Zdrowie czy Advanced Cancer Diagnostics. Cieszę się, że do naszego portfolio dołączyło The Quest. To zaszczyt, ale i wyzwanie. Zrobimy wszystko, my mu sprostać.
Współpraca z nami jest niezwykle owocna. Nie czekaj, skontaktuj się!