Teksty reklamowe, czyli jak zrobić, żeby nas lubili

Teksty reklamowe, czyli jak zrobić, żeby nas lubili

Teksty reklamowe, czyli jak zrobić, żeby nas lubili

Wyczekiwany z dawien dawna piątek w końcu nadszedł. Przysługująca mu pełnia chwały nie została rozwiana nawet przez huraganowe, dmące nad naszymi głowami wiatry, który za cel postawiły sobie maksymalne utrudnienie nam – śpieszącym do pracy – życia. Nie o życiu jednak będzie mowa, a o pisaniu. Teksty reklamowe nie są bowiem bez znaczenia, zaś łatwe do napisania są tylko wtedy, gdy termin jeszcze nie wisi nad naszą posiwiałą od zmartwień głową. Wstrzymajcie zatem swe konie wszyscy Wy, którzy twierdzicie, iż slogany, hasła, frazy, idee, aforyzmy, dewizy, maksymy i wszelakie teksty reklamowe piszą się same tudzież przy nikłym wykorzystywaniu mózgu!

Jasny podział treści

Jako, iż już nawet Facebook tworzy osobisty – i jakże osobliwy – ekosystem, w którym możemy kupić, sprzedać a także i zareklamować, warto zastanowić się nad tym w jaki sposób podzielić przygotowywany content. Nas interesować będą opcje marketingowa i brandingowa, które może nie zaprowadzą pokoju na świecie, nie sprawią, iż rzeszowska Stal wygra piłkarską Ligę Mistrzów, ale zapewni nam powszechną (miejmy nadzieję) atencję i uznanie wśród klientów. A stąd już prosta droga do tego, by nasze teksty reklamowe budzić poczęły zainteresowanie i wywoływały reakcje.

Jak zrobić, by nas lubili w sieci?

Stanęliśmy przed zadaniem niełatwym – rodzime strony uginają się od brzydkich, niczym nieuzasadnionych opinii i polemik na różne, często absolutnie niezwiązanych z zainicjowanym dyskursem, tematy. Zapewne prościej wtoczyć pod górę kamień, z którym trudzi się od kilku mileniów Syzyf, niż sprawić, by wszyscy ładnie i grzecznie polubili nasze treści. Nasze wypieszczone teksty reklamowe powinny wywołać reakcje – oczywiście, im bardziej pozytywne, tym lepsze, chociaż najistotniejsze jest by o nas mówiono. Tylko w taki sposób zbudować możemy swój wizerunek, o którym – z okazji ostatniego w tym tygodniu piątku – więcej nie powiemy. Powiemy natomiast o tym, że niedaleko święta. A że święta tuż za pasem – warto pomyśleć o świetnych i chwytliwych hasłach.

Mamy rację?

Content i hasła marketingowe są chyba dość istotne. Nie czekaj i już teraz porozmawiaj z nami o nich!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak przyspieszyć ładowanie strony internetowej? Praktyczne porady

    Szybkość ładowania strony internetowej ma kluczowe znaczenie nie tylko dla satysfakcji użytkowników, ale także dla widoczności w wyszukiwarce Google. Strona, która ładuje się zbyt wolno, narażona jest na wyższy współczynnik odrzuceń oraz niższą pozycję w wynikach wyszukiwania. W tym artykule przedstawimy praktyczne porady, jak przyspieszyć ładowanie strony internetowej, bazując na technikach optymalizacji stosowanych przez naszych specjalistów.

    CZYTAJ DALEJ

    Czym jest UI/UX i dlaczego ma znaczenie dla Twojej strony internetowej?

    Tworząc stronę internetową, spotykamy się z pojęciami UI oraz UX. Oba te elementy są niezwykle istotne dla sukcesu witryny, mają bezpośredni wpływ na to, jak użytkownicy odbierają stronę, jak się na niej poruszają i jak chętnie dokonują na niej konwersji. Czym więc dokładnie są UI i UX oraz dlaczego mają tak duże znaczenie dla Twojej strony internetowej?