6 powodów, dla których Twoja strona WWW powinna być mobilna
1 – zwiększenie ilości wyświetleń strony internetowej
Z Internetu korzystamy już dosłownie wszędzie. Telefony, tablety pozwalają na wygodne
przeszukiwanie bezgranicznej biblioteki informacji, którą jest Internet. Strona dopasowana do
wyświetlania mobilnego, czyli do urządzeń, które można wszędzie ze sobą zabrać, zwiększy czas,
który Twoi klienci poświęcą na przeglądanie Twojej strony internetowej.
2 – lepsze wyniki w wyszukiwarce
Od kwietnia 2015 roku Google w wynikach promuje strony internetowe przystosowane do
przeglądania w urządzeniach mobilnych. Mobilność Twojej strony internetowej to pewność, że
znajdą ją Twoi klienci.
3 – lepsza promocja marki i lepsze zapoznanie się z Twoją ofertą
Dzięki mobilnej stronie WWW, klienci mogą sprawdzać Twoją ofertę również w telefonach i tabletach.
Strona mobilna pozwala na zwiększenie dostępności Twojej oferty oraz promuje Twoją markę.
4 – lepszy UX
Mobilna strona WWW zapewnia szansę dotarcia do Twojej oferty poprzez link otwierany na telefonie lub
tablecie. Strony niedopasowane do urządzeń mobilnych często zwierają bałagan w swojej treści
albo nie wyświetlają się wcale na telefonach czy tabletach. To istotne, ponieważ, wg badań, ponad
60% użytkowników telefonów komórkowych nie wróciło do strony internetowej, która nie wyświetliła się
poprawnie na urządzeniu mobilnym.
5 – szybsze wczytanie się strony WWW
Zwykła strona internetowa, niedopasowana do telefonów i tabletów będzie się bardzo powoli łączyć
z urządzeniem mobilnym lub nawet nie będzie się chciała załadować wcale. Mobilna strona wczyta
się szybko, ponieważ kod strony jest kompatybilny z urządzeniami mobilnymi. To istotne,
ponieważ, wg badań,, klient opuści stronę, jeśli nie załaduje mu się w ciągu 6-10 sekund. Jeśli
strona wczyta się szybko, zwiększają się szanse na pozostanie klienta na stronie.
6 -przewaga nad konkurencją
Jeśli część konkurencji nie posiada mobilnej strony internetowej, istnieje większa szansa na wybicie
się z ofertą dzięki możliwości obejrzenia jej z poziomu telefonów komórkowych i tabletów.
Mobilna strona internetowa Twojej oferty to pewna przewaga nad konkurencją.