Social media a noworoczne postanowienia, czyli jak sprawić, by trwały one dłużej niż tydzień

Social media a noworoczne postanowienia, czyli jak sprawić, by trwały one dłużej niż tydzień

Nowy rok, nowe plany, nowi… My? Wbrew milionom naprędce wyrzucanych słów setek trenerów personalnych rzecz nie jest tak prosta, jak się wydaje, gdyż wydaje się, iż ot tak możemy się zmienić. W sumie to możemy, fakt… Ale wcale nie jest tak prosto, jak twierdzą wszelkiej maści eksperci, których słowotok zawstydzić mógłby telewizyjnych lektorów, mówiących o konieczności skontaktowania się z lekarzem lub farmaceutą. Jako jednak, iż data graniczna zbliżyła się już tak bardzo, iż spora część z nas już od dziś zacznie powolne, taneczne podrygi, warto wykorzystać ją do ustalenia swoich planów i postanowień na nowy rok. Pełna mobilizacja. W dłoni kartka, ołówek, zaś parująca głowa intensywnie szuka coraz ambitniejszych celów.

Zaraz…

Czy dokładnie rok temu nie było tak samo? Zimny pot, który nagle oblepia nasze ramiona, niczym założony nagle koc, zdaje się to tylko potwierdzać. Co zatem zrobić by robić coś rzeczywiście? I czy nieoczekiwanym sprzymierzeńcem zostać mogą… Social media?

Nowy rok, stara śpiewka?

Opracowany do perfekcji scenariusz powtarza się rokrocznie i trwa przez jakieś dwa, trzy tygodnie. W tym roku jednak będzie inaczej – karnet na siłownie wykupiony, specjalne spodenki, koszulka, buty, torba i zestaw specyfików – również. Czemu niby tym razem ma być inaczej?

Spójrzmy na sprawę nieco szerzej – włączmy Facebooka, Instagrama lub innego Youtuba i dostrzeżemy setki metamorfoz, które udało się przejść innym. Social media mogą więc dość mocno zmotywować do działania, co wykorzystać możemy i sami… Oczywiście pod warunkiem, iż przeglądanie tablicy nie pochłonie nas do momentu zamknięcia siłowni.

Co zrobić, by coś robić?

Mimo tego, iż social media zdają się remedium na całe zło świata nie jest wcale oczywistym, że tym razem nam pomogą. Co wtedy zrobić? Ano przeczytać nasz tekst, zmotywować się i postarać włożyć sobie do głowy oczywistą oczywistość – jak nie teraz, to kiedy?

Tym miłym akcentem kończymy stary rok i życzymy wystrzałowego Sylwestra oraz pomyślnego wejścia w Nowy. Mnóstwa radości, samych świetnych chwil oraz wszystkiego, co najlepsze.  

Jeśli zaś chcecie porozmawiać o stronach… Czym prędzej się do nasz napiszcie!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.