Komunikacja z klientem, czyli co mówić, by być zrozumianym

Komunikacja z klientem, czyli co mówić, by być zrozumianym

Każdy, kto choć 2 tygodnie pracował z klientem wie, że łaska pańska na pstrym jeździ koniu. A to dorobić to, a to przyciąć to, a to zamienić przecinek na kropkę (mimo, iż w sumie nie do końca jest to poprawne…). Niemniej klient nasz pan! A że ma wymagania, to w sumie i dobrze. Przynajmniej widać interakcję, która jest – przecież wysoko pożądana. Oczywiście, jej jakość pozostawia sporo do życzenia… Komunikacja z klientem problematyczna może być również w branży IT, dlatego też pamiętajcie o tym by zawsze wspominać o swoich potrzebach.

Liczę na Państwa profesjonalizm

Profesjonalizm profesjonalizmem, jednak nie zastąpi on garści solidnych wytycznych. To Ty znasz swój biznes najlepiej, więc można zaryzykować twierdzenie mówiące o tym, że… warto zadbać i zasugerować rozwiązania. Oczywiście, jesteśmy cudotwórcami – z bagniska marazmu i stagnacji wydobyć możemy morze rozwiązań i prędko wydobędziemy z Twojego przedsiębiorstwa pełnie potencjału.

Jak istotna jest komunikacja z klientem świadczy to, że moment, w którym któraś ze stron jej zaprzestaje, nie dzieje się nic pozytywnego. Ba – rozgrywające się wówczas sceny o lata świetle wyprzedzają te autorstwa Dantego. Z tego względu radzimy – owszem, można liczyć na nasz profesjonalizm, jednak pewne ustalenia lepiej podjąć po ustaleniu różnych perspektyw, kropka.

Proszę zrobić to tak, jak Państwo chcecie

Chcąc wywołać popłoch i trwogę w agencji interaktywnej wystarczy, że pod nosem zamruczymy coś o tym, by zrobić coś tak, jak my to widzimy. Każdy z pracowników patrzy wówczas przerażonym, zwierzęcym wzrokiem na kompanów niedoli – błąd w komunikacji na linii firma-klient rysuje się wówczas na horyzoncie w ciemnych, czasem nawet wojennych barwach. Wówczas przetrwają tylko najlepsi, zaś widmo deadline przybliża się z każdą kolejną poprawką…

Rzeczywiście jednak nikogo to nie zniechęca. Praca w kreatywnej branży jest fajna, ponieważ jest fajna i kreatywna. Dlatego nie pozostaje nam nic innego, jak pożyczyć Wam wszystkim świetnego, słonecznego weekendu bez jakichkolwiek problemów komunikacyjnych.

Skontaktuj się z nami, jesteśmy bardzo komunikatywni!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Czym jest WordPress? Kompleksowe wprowadzenie dla początkujących.

    Czy wiedziałeś, że prawie co druga strona internetowa oparta jest na CMS WordPress? System ten zdominował współczesny Internet. Korzystają z niego giganci tacy jak Microsoft, BBC, Disney czy Fundacja Obamy. Jeśli zastanawiasz się jak stworzyć swoją pierwszą stronę internetową, to WordPress jest doskonałym miejscem, aby rozpocząć tę przygodę. Bez względu na to czy Twoim celem stała się promocja działalności, tworzenie bloga, a może chciałbyś otworzyć sklep internetowy, ten […]

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]