Problemy w komunikacji, czyli co mówić, by być dobrze zrozumianym

Problemy w komunikacji, czyli co mówić, by być dobrze zrozumianym

Każdy, kto choć 2 tygodnie pracował z klientem wie, że łaska pańska na pstrym jeździ koniu. A to dorobić to, a to przyciąć to, a to zamienić przecinek na kropkę (mimo, iż w sumie nie do końca jest to poprawne…). Niemniej klient nasz pan! A że ma wymagania, to w sumie i dobrze. Przynajmniej widać interakcję, która jest – przecież wysoko pożądana. Oczywiście, jej jakość pozostawia sporo do życzenia… Komunikacja z klientem problematyczna może być również w branży IT, dlatego też pamiętajcie o tym by zawsze wspominać o swoich potrzebach.

Liczę na Państwa profesjonalizm

Profesjonalizm profesjonalizmem, jednak nie zastąpi on garści solidnych wytycznych. To Ty znasz swój biznes najlepiej, więc można zaryzykować twierdzenie mówiące o tym, że… warto zadbać i zasugerować rozwiązania. Oczywiście, jesteśmy cudotwórcami – z bagniska marazmu i stagnacji wydobyć możemy morze rozwiązań i prędko wydobędziemy z Twojego przedsiębiorstwa pełnie potencjału.

Jak istotna jest komunikacja z klientem świadczy to, że moment, w którym któraś ze stron jej zaprzestaje, nie dzieje się nic pozytywnego. Ba – rozgrywające się wówczas sceny o lata świetle wyprzedzają te autorstwa Dantego. Z tego względu radzimy – owszem, można liczyć na nasz profesjonalizm, jednak pewne ustalenia lepiej podjąć po ustaleniu różnych perspektyw, kropka.

Proszę zrobić to tak, jak Państwo chcecie

Chcąc wywołać popłoch i trwogę w agencji interaktywnej wystarczy, że pod nosem zamruczymy coś o tym, by zrobić coś tak, jak my to widzimy. Każdy z pracowników patrzy wówczas przerażonym, zwierzęcym wzrokiem na kompanów niedoli – błąd w komunikacji na linii firma-klient rysuje się wówczas na horyzoncie w ciemnych, czasem nawet wojennych barwach. Wówczas przetrwają tylko najlepsi, zaś widmo deadline przybliża się z każdą kolejną poprawką…

Rzeczywiście jednak nikogo to nie zniechęca. Praca w kreatywnej branży jest fajna, ponieważ jest fajna i kreatywna. Dlatego nie pozostaje nam nic innego, jak pożyczyć Wam wszystkim świetnego, słonecznego weekendu bez jakichkolwiek problemów komunikacyjnych.

Skontaktuj się z nami, jesteśmy bardzo komunikatywni!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.