Czy strony internetowe stworzone na WordPressie to dobry pomysł?

Czy strony internetowe stworzone na WordPressie to dobry pomysł?

WordPress a strony internetowe

Strony internetowe są jedną z ciekawszych opcji marketingowych, które umożliwiają – relatywnie niskim kosztem – poszerzenie zakresu naszej oferty i zbudowanie pozytywnego brandu. Spora w tym zasługa samej sieci – najpopularniejszego na ten moment przekaźnika treści. Niemal każdy z nas ma już dostęp do Internetu i – co niezwykle istotne – z możliwości tej korzysta. Na potwierdzenie tezy wystarczy prześledzić chociażby liczbę użytkowników największych portali społecznościowych – Facebooka (oraz jego chińskiego odpowiednika) i Instagrama, które angażują nas niemal bezustannie. Równie istotnym kanałem promocji wielkich i mniejszych firm są również strony internetowe, czyli tzw. stałe miejsce w sieci, o które warto zadbać. Są one istotne, gdyż klient wpisując odpowiednie frazy kluczowe (lub nasz adres sieciowy) dość łatwo może nas odnaleźć i dowiedzieć się wszystkiego, co go aktualnie interesuje. Strony internetowe nie są alternatywą dla mediów społecznościowych lecz raczej ich naturalnym uzupełnieniem. Działać więc warto na tych polach synchronicznie i… Systematycznie aktualizować treści na stronie. Jeszcze jakiś czas temu mogło to być mocno problematyczne. Teraz jednak walnie pomóc może w tym moduł WordPress.

Czym jest WordPress?

Popularność CMS’ów jest ogromna – niemal 30% stron w sieci opartych jest o różnego rodzaju moduły zarządzania treścią, wśród których najczęściej przewija się system WordPress. Użytkownicy cenią go przede wszystkim za intuicyjność i mnogość szablonów, których ilość idzie w tysiące. WordPress umożliwia aktywne zarządzanie stronami WWW, które można wygodnie modyfikować poprzez dodawanie treści i grafik.

Jak przystosować strony internetowe do zmieniających się potrzeb klientów?

Strony internetowe powinny być intuicyjne nie tylko dla nas, ale przede wszystkim dla naszych klientów. Dlatego też powinniśmy zadbać o logiczną, uporządkowaną strukturę. Warto postawić na minimalizm, który wyeksponuje to, co na stronie najistotniejsze – podstawowe informacje o firmie, które wzmocnią pozytywny wizerunek oraz prezentacja oferty. Niezwykle istotne pod kątem pozycjonowania będą również zamieszczane teksty. Należy je przeplatać odpowiednimi słowami kluczowymi, po wpisaniu których nasi klienci zostaną przekierowani na naszą witrynę.

Strony internetowe to podstawa we współczesnym biznesie. Skontaktuj się z nami i porozmawiaj o nich!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak AI zmienia podejście do projektowania stron internetowych?

    Rozwój sztucznej inteligencji (AI) już teraz wpływa na wiele dziedzin naszego życia, a projektowanie stron internetowych nie jest wyjątkiem. Przyszłość tej branży zapowiada się niezwykle ekscytująco, zwłaszcza w kontekście narzędzi, które wykorzystują AI do tworzenia bardziej intuicyjnych, funkcjonalnych i estetycznych stron.

    CZYTAJ DALEJ

    Minimalizm w projektowaniu stron internetowych

    W świecie przepełnionym informacjami i bodźcami wizualnymi minimalizm w projektowaniu stron internetowych zdobywa coraz większą popularność. Elegancka prostota, intuicyjność i przejrzystość przyciągają uwagę użytkowników, a jednocześnie sprzyjają lepszym wynikom SEO. Czy jednak minimalizm to chwilowa moda, czy może długofalowy standard?