Cała prawda o Fejsbukach, czyli social media w biznesie

Cała prawda o Fejsbukach, czyli social media w biznesie

Ci, którzy twierdzą, że social media są jednym z najlepszych wabików na klienta… Mają zdecydowaną rację. Wirtuozerska promocja marki i długofalowe budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa wkroczyło dzięki nim na nowy poziom, dzięki czemu reklamować się teraz może każdy. Każdy jednak zdaje sobie sprawę (a przynajmniej powinien…), że nie każda reklama trafi do każdego, co zaowocować może chronicznym wyłamywaniem palców i potnieniem rąk w momencie, w którym przyjdzie nam stworzyć chociażby… wpis na Facebooka. Bo o czym niby moglibyśmy pisać?

No, jak to o czym. Wiadomo, że o ofertach!

Każdy z nas uwielbia przedzierać się przez mrowie ofert szczególnie wtedy, gdy podczas eleganckiej konsumpcji pizzy z ananasem natkniemy się na nad wyraz obrazową reklamę leku na hemoroidy lub inne, zgoła nieprzyjazne (i mocno inwazyjne) dolegliwości. Wszak social media powinny dostarczać informacji głównie o tym, co możemy zaproponować i koniecznie w sposób profesjonalny!

Wy, którzy tu wchodzicie… porzućcie dobry humor!

Profesjonalizm w kanałach społecznościowych skutecznie pozwala wyeliminować kiepsko odbierane przez wszystkich widoczne oznaki humoru lub parodii. Śmieszne koty? A na co to komu!

Tematyczne lub branżowe memy? Litości… Przecież to w ogóle nie ma potencjału sprzedażowego! Co gorsza, może zedrzeć z naszego firmowego oblicza skwapliwie przywdziewaną, skonwencjonalizowaną maskę super-profesjonalisty, nad którą tak długo, bo od grudnia zeszłego roku, pracowaliśmy!

Social media powinny konkretnie i treściwie pokazywać to, co mamy najlepszego, i co każdy z pewnością (i z prędkością światła) od nas weźmie. Wszak po co mielibyśmy zakładać konto na Facebooku?

No, chyba że chodzi o ujawnianie danych…

Że za to się płaci?

Prawdziwą truskawką na torcie okazać może się za to opcja reklamowa, która pozwala dotrzeć do tych, którzy rzeczywiście mogą wykazywać minimalne przejawy zainteresowania i stworzenie zindywidualizowanej opcji reklamowej. Zaraz, zaraz…

To za to się płaci?

Ale że za co?

Teraz, kiedy wiecie już czego nie robić na Fejsbukach skontaktujcie się z nami i dowiedzcie się, jak zwiększyć sprzedaż dzięki kanałom społecznościowym!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.