Biznes w formie stacjonarnej czy sklep WWW?
Współczesne realia nie pozostawiają wątpliwości. Sklep internetowy daje o wiele większy zasięg oraz potężne możliwości rozwoju. Korzystanie ze stron internetowych to łatwy i szybki sposób znalezienia interesujących nas treści. Klient nie traci czasu na dotarcie do konkretnego lokalu, zaś w jednym miejscu może odnaleźć setki produktów.
Co daje zaistnienie w sieci?
Tu właśnie pojawia się miejsce na profesjonalne wyeksponowanie towaru. W sklepie internetowym umieszczamy zdjęcia całego asortymentu. Wybierając fotografie zyskujemy pewność, że klient zobaczy nasz produkt dokładnie w taki sposób, jaki wybierzemy. Ponadto umożliwiamy mu dostęp do tych treści przez całą dobę.
Internet pozwala na porównywanie ofert kilku firm jednocześnie. Jaka z tego korzyść? To proste. Sami mamy wgląd w pracę konkurencji, możemy więc szukać lepszych rozwiązań. Dotyczy to nie tylko kwestii wizualnych ale też jakości tekstów, które umieszczamy w sieci.
Brzmi interesująco? To nie wszystko.
Strony www umożliwiają monitorowanie potrzeb kupujących. Możemy więc stale obserwować ich preferencje, a co za tym idzie błyskawicznie reagować na zmiany. Sklep internetowy pozwala dokładnie zbadać rynek, w którym się poruszamy. Taka wiedza wydaje się być bezcenna. Do tego dochodzą jeszcze profity związane m. in. z niwelowaniem kosztów użytkowania lokalu stacjonarnego.
Co wybierasz?
SKLEP INTERNETOWY | SKLEP STACJONARNY | |
ZASIĘG | globalny | najbliższa okolica |
CZAS | działa przez całą dobę | działa w określonych godzinach |
ATRAKCYJNOŚĆ DLA KLIENTA |
|
|
ATRAKCYJNOŚĆ DLA WŁAŚCICIELA |
|
|